Rebutan Piala PFC

28Feb Shah Alam - Rebutan Piala Pegeark Football Club (PFC) menjadi tempat kepada 3 kumpulan yang bertanding sehingga menonjolkan diri ke peringkat akhir. Antara kumpulan yang tersenarai separuh akhir ialah DebKusCik Futsal Club (DFC), WakAlim Futsal Club (WFC) dan Imam Futsal Club (IFC) dan perlawanan bermula dgn DFC menentang WFC dgn keputusan 0-0 dan diteruskan dgn perlawana antara IFC menentang DFC dan dijuarai IFC dengan jaringan 2-0, kemenangan berpihak kepada IFC kerana mempunyai pemain simpanan tidak berdaftar.



WFC 4 orang kiri DFC 4 orang kanan DFC 4 orang kiri IFC 4 orang kanan


Pemain simpanan IFC

Perlawanan kemudian bersambung dgn IFC menentang WFC dan keputusan seri 2-2, sekali lagi perlawanan akhir di isytiharkan antara IFC dgn WFC dan undian pemain simpanan dibuat dan pemain simpanan IFC dikeluarkan. Bermulalah pertarungan sengit dgn masa 3minit-3minit.


Perlawanan Akhir IFC vs WFC

Separuh masa pertama jaringan dilakukan oleh penyerang WFC Amar dgn bola padu lencongan tepi. IFC cuba menjaringkan goal pada masa kedua namun berjaya di tepis oleh penjaga goal muda WFC Faris. Dan perlawanan berakhir dgn keputusan WFC menang 1-0. Piala PFC akan disampaikan pada 7 march ini oleh YDP Tuan Haji Abdul Rahman.

Laporan oleh :
BLOP

2 0 Pengutuk:

Papa, Mama & AD said...

gambar cilok dari kami nye blog nampakkkk... credit to kami nye blog eikkkk.... sila tulis, kalau idak, kami nak saman 2 juta gak (tiru kes saman nabil).. boleh gak tambah2 duit utk rumah kami... muahahahaha...

Wak Mizie said...

Lah.. gambar xde copyright.. watermark pun xde.. jadi wak ambik jerlla... ape pun post wak lg best.. khakhka.. jelez la tu..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...