Gen 2 & Satria Neo 04-08 Di Panggil

Oh ye.. dengar citer dari berita pemilik satria neo ngan gen-2 2004-2008 dipanggil ke pusat servis proton. Wak ingatkan untuk sambut majlis rumah terbuka, rupanya untuk membaiki kekurangan pada part-part di kenderaan ini. Katanya part "clock spring" tu rosak, jadi boleh menjejaaskan keselamatan pemiliknya. Bagusla tu proton, kualiti dan keselamatan pengguna perlu diutamakan, jangan jadi sesetengah pihak hanya ingin mengaut keuntungan tanpa memikirkan keselamatan pengguna, bak kata orang "lepaskan diri sendiri". Proton juga ada membuat kenyataan media, pihaknya meminta maaf atas kesilapan yang berlaku. Wak harapkan, produk yg dihasilkan akan datang tidak mengalami masalah lagi la ye proton, bukan ape, nnt menyusahkan pihak proton dan pengguna juga. Ada maklumat mengatakan part yang sedikit ini juga boleh menyebabkan kerosakan yang mendalam, antaranya light alarm, hon, geseran enjen dan sebagainya. Jadi wak harap, korang yang berkaitan pergilah ke pusat-pusat servis proton nie ye. Ambikla masa sikit, untuk keselamatan korang. Maklumat lanjut korang boleh, tengok laman web di alamat www.protonaftersales.com untuk korang memeriksa sama ada kenderaan korang antara yang terbabit dengan memasukkan nombor casis atau merujuk kepada panduan bergambar disediakan. Untuk maklumat lanjut, korang boleh menghubungi Proton i.Care di 1-300-880-888, atau wakil jualan diorang yang terdekat.


contoh clock spring Honda


clock spring di pasang pada stereng untuk kegunaan air bag dan sistem-sistem lain.

0 0 Pengutuk:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...