Harimau Malaya Menang, Najib bagi cuti..

Malas nk komen bnyk, kerana terselah kejayaan harimau malaya kita, walau kecundang di negara orang (kecundang pown nk bg depa rase kemenangan..huhu..). Bak kata jurulatih indon Alfred Riedl "Kami mungkin boleh menang dlm perlawanan dijakarta, tapi memenangi piala suzuki adalah mustahil" huhu.. awal2 die dah tau.. sbb tu muke rilek jer.. tp, mlm td, wak nmpk akan kegigihan indonesia yang cube dan terus mencube untuk menjaringkan goal walaupun mereka tahu bilangan jaringan yang perlu mereka kecapi amatlah banyak. Syabaslah pemain indon, wak tabik korang.. dan korang adalah pemain yg berwibawa berbanding sebilangan rakyat korang yg masih membenci kami, rakyat malaysia dan juga tidak dpt menerima kekalahan. Tengok la player indon.. xde pun nk gado2.. rakyat indon, cubelah contohi mereka ok. Janganlah nak kutuk kami dengan perkataan "maling" korang, kerana tanpa negara kami, rakyat korang kat sini x kan dapat kesenangan. Kepada pemain Malaysia, korang tetap hebat pemain Malaysia, walau kalah kat indon kejuaraan tetap kita punya, lagi pown korg mesti dah penat.. tengok cara korg main pown dah tau... Kepada Ashari jaringan kamu malam tadi amat bermakna dan Khairul Fahmi anda adalah penjaga pintu gerbang terbaik kerana berjaya menyelamatkan banyak jaringan yang hampir mengena dari indon dan terutama sekali sepakan penalti firma ko boleh tangkap dengan kemas.. cayalah bro.. Dan (berapa bnyk dan lah..) kepada Safee Sali, tahniah kerana ternobat sebagai penjaring terbanyak (x silap wak 5 goal kan??) begitu juga K.Rajagobal, tahniah kerana berjaya mendidik pemain anda sehngga berjaya ketahap ini. $100,000 tu..
Pasal si Najib plak, die bagi kita semua hadiah terbesar.. iaitu CUTI SATU HARI!!! Ok ler tu pak najib, 1hb pown cuti gak, new year.. sangat2 tabiklah pada pak najib.. wak suspek lah.. huhu.. paling wak gelak bile baca berita yang gila babeng ringkas di utusan malaysia, x caya?? korang klik link nie >>> Utusan Cuti Umum. Dan paling gempak nak bukak beritaharian nk tengok berita cuti umum x boleh.. sebab ape??? traffic jemlah.. slow giler.. korang cubalah kalo boleh. :D

ringkas giler seh beritanya.. huhu.. abg paper x dpt cuti ke??? :D


Ucapan Tahniah & Terima Kasih dari Wak & Seluruh Rakyat Malaysia kepada nama-nama tersebut.

Pengurus Pasukan
Dato Subahan bin Kamal

Ketua Jurulatih
K.Rajagobal

Penolong Jurulatih
Tan Cheng Hoe

Jurulatih Penjaga Gol
Mohd Faozi Mukhlas
Penjaga Gol Mohd.
Farizal Marlias
Khairul Fahmi Che Mat
Mohd. Sharbinee Allawee Ramli

Pertahanan
Mohd. Sabre Mat Abu
Mohd. Faizal Muhamad
Mohd. Asraruddin Putra Omar
Khairul Helmi Johari
Mohamad Azmi Muslim
Mahalli Jasuli
Mohamad Muslim Ahmad
Mohamad Fadhli Mohd. Shas

Pemain Tengah
Safiq Rahim
Amar Rohidan
Mohd. Khyril Muhymeen Zambri
K. Gurusamy Govandar
S. Kunanlan
Abdul Shukur Jusoh
Mohammad Faizal Abu Bakar
Mohd. Amirulhadi Zainal
Baddrol Bakhtiar
Mohd. Fandi Othman
Mohamad Ashari Samsudin
Abdul Halim Zainal

Penyerang
Norshahrul Idlan Talaha
Mohd. Safee Mohd. Sali
Izzaq Faris Ramlan
S. Chanthuru

2 0 Pengutuk:

teddyuna said...

huhu.. memang best.. sebb mnang.. n meang perang twitter.. n suka safee sali.. eh eh.. xdelh.. XD

wakmizie said...

@teddyuna uit.. hati-hati berkata2 nnt.. kuar statment lain plak.. hehe..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...