Jemputan Majlis Aqiqah, Kesyukuran & Cukur Jambul

Seperti sedia maklum, kini Ilham anak wak hampir berumur 4 bulan, oleh itu seperti sunnah Rasulullah meng aqiqahkn anak-anak beliau, wak juge begitu.. (org kata aqiqah nie ada kaitan dgn kenderaan yg akan ditunggang di padang mahsyar kelak, setahu wak kat padang mahsyar kita x de sebarang harta walau sehelai benang ditubuh kita.. apa yg wak tahu la) tapi memandangkan kambing wak beli, bukan bela.. kena lah buat seekor dulu.. yelah, anak wak kan lelaki, jd 2 ekor.. tp wak buat seekor dulu.. kalo pompuan seekor jer.. manakala seekor lg wak akan buat ketika hari raya korban tahun nie.. insya'allah.. wak ingt nk ambik satu bahagian lembu dari 7 bahagian nk buat aqiqah.. Oh.. citer panjang2 nie.. sebenarnya wak nk menjemput korg semua yg teramat mengenali wak dan penah berjumpa wak dengan rasa bebesar hati, datang ke rumah wak bagi meraikan Majlis Cukur Jambul, Aqiqah & Kesyukuran pada 6hb Mac 2011 bermula 10.00 pagi hingga 4.00 petang... Yang wak x kenal tu kalo nk dtg, bgtau ler korg adalah pengunjung blog Wak Story sebagai ID korg ok.. huhu.. leh gak jumpe blogger-blogger yg wak masih x kenal lagi nie.. hehe.. Bawah nie wak sertakan kad jemputan dan pelan ke rumah wak.


pstt.. : wak tgh cari jika ade sesiapa yang boleh seponsor kenduri anak wak nie.. huhu.. ada ke nk seponsor???

13 0 Pengutuk:

Afzainizam said...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Salam Persahabatan kami datang ziarah blog anda
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Lafazkan kalimah syukur
Lafazkan kalimah itu
Alhamdulillah...

Segalanya yang ku kecapi
Adalah milikMu Ilahi -Tuhan Maha Pemurah-
Tak kan terbalas walaupun sebesar zarah

Kenikmatan yang bertandang
Terkadang tidak dihiraukan - Lepas dari pandangan -
Dan bila hilang barulah dikesalkan

Adakalanya aku hanyut
Adakalanya aku lupa
Adakala aku leka
Ampunilah...
Kerana ku manusia
Lemah dan tidak berdaya di sisiMu
Seringkali terlupa nikmatMu
Datang tiada jemu
Bila terhimpit mulalah
Mencari dan menyebut namaMu
Barulah merasai makna sebenar erti syukur
Syukur atas rahmatMu

Adakala ku hanyut
Adakala ku lupa
Adakala ku leka dan adakala ku alpa
Kerana ku manusia
Lemah dan tak berdaya
Seringkali terlupa nikmat yang Kau kurnia
Ku bersyukur ya Tuhan
Segala pemberian
Walau luas lautan
Bukanlah perbandingan
Ku tingkat keimanan
Ku gilap ketaqwaan
Sebagai perlambangan
Terima kasih ku Tuhan

Onak duri kehidupan
Jatuh bangun sendirian
Ada hikmah yang tersimpan
Yang menguji iman

Bersyukurlah selalu
Sentiasalah redha dan menerima
Tiap ujian tiba bukan diminta
Sebaliknya Allah Maha Mengetahui

Kan ku bertasbih selalu
Bertahmid berzikir padaMu
Sebagai tanda ku nilai
RahmatMu Tuhan

Aku bersyukur Ya Allah
Segala pemberianMu pada ku
Seluas lautan pun bukanlah jadi ukurannya
Memang tiada bandingan
Segalanya yang ku kecapi
Adalah milikMu Ilahi -Tuhan Maha Permurah-
Bukan miliku pinjaman sementara
Syukur Alhamdulillah

Sesungguhnya solatku,
Amalku, hidupku, matiku
Kerna Allah yang satu
Kuserahkan segala harta jiwa dan raga
Sebagai tanda cinta
KepadaMu Yang Esa

Afzainizam said...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Salam Persahabatan kami datang ziarah blog anda
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Alhamdulillah kehadiran penyejuk mata penenang jiwa.....

wakmizie said...

@Afzainizam

Anak mmg penyejuk mate.. terutama bila kite balik keje.. walaupun die nangis.. hati kite tetap tenang memandangyer.. huh.. berkata-kata wak nmpknya..

Papa, Mama & AD said...

wah-wah.. ingat artis nak sponser bagai... tak sesuaiiiii..
anyway, keropok kachang dhal letak kat atas meja makan nak tak? air mineral ker? apa yg tak de lagi? kuih ko byk order tak? akak pun bingung nak bagi apa utk kenduri am..

wakmizie said...

kuih bleh tahan bnyk da sponser.. buah x de sponser.. erm.. air mineral bleh gak kalo nk sponser.. huhu..

Anonymous said...

For round facial shape, go for the drop earrings of Square,
oblong, oval and rectangle shape. Mother-to-be Beyonce looked fabulous in the
daring Michael Kors number for the Tory Burch party. It is one of four major fashion weeks held around the world.



Here is my webpage :: https://vle.um.edu.mt/mvu/user/view.php?id=53245&course=1

Anonymous said...

Among thе moѕt сommоn formѕ of distractіon tested but no ѕoliԁ
eѵidence of ωhat is cаusing thіs сell phonе threat wаs
found.

mу web pаgе dien thoai

Anonymous said...

This websіtе was... how do I sаy it? Relevant!
! Finally I've found something which helped me. Appreciate it!

my web page; irreplaceabilities

Anonymous said...

For one, the person who is teaching you is a master of
the language. These service providers are a kind of online coaching centres
which offer easy-to-comprehend language learning programs which includes Multimedia Courses, Virtual Classroom, Online Examination,
Digital Library and more. ESL students may need to take the TOEFL (Test of English as a Foreign Language), to show
colleges that they have the English skills they need to
keep up with their professors.

Feel free to visit my web page cach hoc tieng anh

Anonymous said...

For win 7 download. many thanks.

My homepage xerox phaser 8560 error codes

Anonymous said...

How can I download a free of charge model of hplaserjet 1020?


Here is my web-site xerox phaser 8560 ink sticks

Anonymous said...

You're so cool! I don't suppose I've read something like that before. So nice to discover somebody with some original thoughts on this subject matter. Really.. thank you for starting this up. This site is something that's
needed on the internet, someone with a little originality!


my weblog http://www.privatecloudandhosting.info/

Anonymous said...

My pc (home window 7) doesnot other than the CD vehicle
drivers to put in.

Feel free to visit my site ... xerox phaser 8560mfp

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...