Gambar Siput Zakar a.k.a Siput Konek

Tajuk entry memang buat blog wak nie krna kutuk jela. Huhu.. Bukan apa, kebanyakan korang kan suka klik-klik tajuk lucah nie. Ha, nie wak bagila tajuk ala-ala lucah. Sebenarnya, wak nak tunjuk kat korang, gambar yang wak peroleh dari seorang sahabat, gambar nie, gambar siput konek. Ia, siput konek.. sebab bentuk dia sama macam alat kelamin lelaki. Ok lah, wak tukar nama die kasi sedap sikit dengar, siput burung.. hehe.. ok, jom layan lagi gambar siput burung..

15 0 Pengutuk:

Abang Stalker said...

wahahaha ;))

aku terus tertarik la wak tgk ko pny tajuk entri.

geli siot nk mkn.eh,entri cmni lelaki je kot berani komen.prmpn malu2 hamster.

deqla manjew said...

nk komen jgk bole? hahahaha...

Admin Wak said...

@Abang Stalker

ha.. tu dah ade aweks yg nk komen tu.. hehe..

Admin Wak said...

@deqla manjew

silakan komen cik adik, cik kak.. huhu..

Fayyazmi said...

pergh geliiiiiiiiiiiiiii .

Farah Tuhar said...

wawawawa . hebakk betol nie . huahuahua :D
kat ngeri ane nie ek ?

huda jamil said...

wak oo wak.

tadi bace x sempat tgok tajuk, teros tengok gambar.

terkujat mak nok. haha.

Laila Majid said...

yukksss.geli gilerrr >.<

Chieda Hafiz said...

eeee.. boleh mkn ker tu? cam geli jer..

imanbieyha said...

eeeeeeeeee.. geli lah siput ni.. macam tak percaya je ohh

Amy Syaquena said...

baca tajuk tadi rasa x berani nak tengok dah sekali lihat ya allah geli gila tengok siput tue..

p/s: amy dah lame follow blog nie..

Admin Wak said...

@all blogger
Memang geli pun, huhu.. sedap tak agaknya?

Anonymous said...

Apa kata wak try usha harga superbike er6n kat Langkawi berapa....."""...dapat duty free ia dak

Shamsul Annuar said...

Nak rasa satu lek tu kannnn

Shamsul Annuar said...

X leh makan....nyonyot her ler...sedut...sedut....

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...